Nu när sommaren är här vill vi be alla medlemmar att vara lite extra uppmärksamma kring våra entréer. Släpp gärna inte in okända personer i fastigheten utan att säkerställa att de hör hemma här.
Om du vet att en granne är bortrest får du också gärna hjälpa till att hålla ett öga på exempelvis tidningar och reklam som samlas i tidningsfack eller brevlådor. Små insatser från oss alla bidrar till en tryggare förening.
Tillsammans skapar vi ett säkert och trivsamt boende!
🌻 Vi önskar er alla en riktigt härlig sommar! ☀️



